Please Tell Us Your City

Cars Q&A

hi folks i am looking for a car like innova around 15 lakhs? any new cars to be launched muv or suv? plz help me i can wait to buy but not for long time..any idea about SKODA YETI? SKODA ROOMSTAR? TOYOTA FORTUNER? MAHINDRA RENAULT MEGANE? OR ANY MORE CARS LIKE THIS? plz help me

By Bhargav on Mar 15, 2009

Answers

  • hi,
    if u wanna go for used car then i can give you a good land cruiser car/prado/pajero type suv as i deal in these types of cars..im in delhi...if interested thn call me at 9910405251
    Answer by Dipanshu on Mar 16, 2009

  • for about 15 lakhs u hav a lot of options,the suzuki grand vitara,ford endeavour,tata safari vx dicor,scorpio mHawk vlx,innova V.fortuner would be out of ur budget at about 18 lakhs but if u can stretch ur budget to that much do give the captiva a good look cuz it's a damn good car...
    Answer by Rohit on Mar 16, 2009

  • Tata motors going to launch new MUV named TATA INDICRUZ by this year
    Answer by Rajan on Mar 17, 2009

  • pls waite for another 3 months toyota is planning to launch fortuner .it would cost arround 18lakhs but it is really a good car & value for money
    Answer by RAMESHADITYA on Mar 18, 2009

Post your Answer

Captcha

Similar Questions